اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

سام مندس: دیگر جیمز باند نمی‌سازم

 

سام مندس، کارگردان اسپکتر٬ تازه‌ترین فیلم از مجموعه فیلم‌های جیمز باند گفته است که دیگر قصد ندارد فیلم دیگری از این مجموعه را کارگردانی کند.

 

 

مندس که در سال ۲۰۱۲ اسکای‌فال از این مجموعه را هم ساخته بود گفته است که فکر نمی‌کند بتواند دوباره همین مسیر را طی کند و کارهای دیگرش را متوقف کند. اوهمچنین گفته که برای این دو فیلم در مجموع پنج سال زمان گذاشت و بیش از اینکه به عنوان شغل به آن نگاه کند٬ برایش سبکی از زندگی بوده است.

 

امروز همچنین اعلام شد که بیست و چهارمین فیلم جیمز باند با بازی دانیل کریگ که برای چهارمین بار نقش این مامور ام‌‌آی ۶ را بازی می‌کند٬ روز ۲۶ اکتبر به طور همزمان در بریتانیا و ایرلند به نمایش در می‌آید. این فیلم از روز ۶ نوامبر نیز در آمریکا به روی پرده می‌رود. اندرو اسکات، دیو باتسیتا، مونیکا بلوچی،‌ بازیگر ایتالیایی و لئا سیدو، بازیگر فرانسوی، از بازیگران این فیلم‌ هستند.

 

کریستوف والتس،‌ بازیگر برنده دو جایزه اسکار، نیز در نقش شخصیتی به نام اوبرهاوزر در این فیلم بازی کرده است.

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما