اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

نمایشگاهی از فتومونتاژهایی با عنوان دست در گالری اعتماد

فتومونتاژهای آرش بهرامی

نمایشگاهی انفرادی از فتومونتاژهای آرش بهرامی با عنوان «دست» در «گالری اعتماد» برپاست.
به گزارش بخش تجسمی آکادمی هنر، عکس‌های به نمایش درآمده در این مجموعه هر یک در سه ادیشن ارائه شده است.

 آرش بهرامی در باره این نمایشگاه می‌نویسد: اثر هنری حمل‌کننده‌ ذهنیتی تاریخی در تصور همه‌ ماست. جذابیت این آثار و صاحب اثر آنچنان والا و دست‌نیافتنی است که تصور تغییر جایگاه آن حتی در ناخودآگاه ما نیز ناممکن به نظر می‌رسد. در این نمایشگاه از دست برای تغییر زمینه‌ جهت مخدوش کردن ماهیت اصلی آن بهره برده‌ام تا مفهومی امروزی و متفاوت بیان شود. دست‌های من در زمینه این آثار در حال انجام کارهایی‌ هستند که نه در حافظه‌ تاریخی ما بوده‌اند و نه در خود آثار قابل رویت است. در اینجا با دستبرد به آثار شناخته‌شده، دست؛ سعی در تبدیل آن به دستاوردی تازه دارد.
آرش بهرامی متولد 1356 و دانش‌آموخته‌ رشته‌ مهندسی عمران است. او عکاسی را به صورت خودآموخته از کودکی تاکنون دنبال کرده است. او پیش از این در نمایشگاه‌های گروهی عکس حاضر بوده ولی «دست» نخستین نمایشگاه انفرادی او در زمینه‌ عکاسی به شمار می‌آید.
این نمایشگاه تا یکم مردادماه سالجاری هر روز از ساعت 14 تا 20 برای بازدید علاقه‌مندان برپاست.
«گالری اعتماد» در خیابان نیاوران، میدان یاسر، خیابان صادق قمی، خیابان بوکان ، شماره 4 واقع شده است.

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما