اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

مجموعه‌ای از آثار برگزیده نقاشی و مجسمه بزرگان هنر ایران در گالری نگاه

مجموعه‌ای از آثار برگزیده نقاشی و مجسمه هنرمندان سرشناس کشور در گالری نگاه برگزار می شود.


به گزارش بخش تجسمی آکادمی هنر، طی اعلام تارا بافکر، مسئول برگزاری این نمایشگاه گالری نگاه در ادامه برنامه خود برای برپایی نمایشگاه‌های هنری از آثار هنرمندان بزرگ ایران، نمایشگاه گروهی نقاشی و مجسمه را با نمایش آثاری از چند هنرمند بزرگ برپا می‌کند.


حسین زنده‌رودی، بهمن محصص و اویسی از هنرمندانی سرشناسی هستند که آثار آن‌ها در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت و در کل حدود 15 اثر هنری در این نمایشگاه به نمایش گذاشته می‌شود. این آثار از گنجینه گالری و خود هنرمندان برای این نمایشگاه جمع‌آوری شده است.


این نمایشگاه روز پنج‌شنبه 19 تیرماه ساعت 17 در گالری نگاه به نشانی لواسان، ابتدای بلوار اصلی، خیابان شکوفه، خیابان نگار، کوچه گلزار، شماره 32 افتتاح می‌شود و تا 31 تیرماه ادامه خواهد داشت.

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما