اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

بازی با رنگ ها در بوم های شیدا وفایی زاده

 

شیدا وفایی

نمایشگاه نقاشی‌های شیدا وفایی زاده عصر جمعه چهارم مهرماه 93 در گالری شکوه افتتاح خواهد شد.

به گزارش بخش تجسمی آکادمی هنر، در این نمایشگاه 25 اثر با تکنیک اکریلیک بر روی بوم با سبک‌های مختلف آبستره، رئال ، فیگوراتیو و ... در معرض دید عموم قرار می‌گیرد که کوچک‌ترین آن 80×40 سانتی‌متر و بزرگ‌ترینش 130×200 سانتی متر است.

 

وفایی‌زاده آثاری از مناظر و مکان‌های مختلف دنیا چون ایتالیا، پاریس و ایران را در کنار فضاهایی آبستره و نمایی از گل‌ها و فیگورهای مختلف به تصویر کشیده است. هنرمند در این آثار موضوع و سبک‌های متفاوتی را به کار گرفته و پالت رنگی نقاشی‌هایش بسیار متنوع است. او در این تابلوها با بهره‌گیری از رنگ‌های متضاد به نوعی بازی با رنگ‌ها را بر روی بوم‌هایش به نمایش می‌گذارد.

 

شیدا وفایی‌زاده متولد 1326 و به مدت 30 سال است که به شکل حرفه‌ای نقاشی می‌کند. او تاکنون دوره‌های مختلف نقاشی را نزد اساتید بزرگی چون آیدین آغداشلو گذرانده است و در نمایشگاه‌های متعدد گروهی در ایران و کانادا شرکت داشته است. این نمایشگاه نخستین نمایشگاه انفرادی وی محسوب می‌شود.

 

این نمایشگاه تا چهارشنبه نهم مهرماه 93 دایر خواهد بود و علاقه‌مندان می‌توانند همه روزه از ساعت 4 تا 8 بعدازظهر از این آثار در گالری شکوه واقع در چهار راه فرمانیه، بلوار شهید اندرزگو، خیابان شهید سلیمی شمالی، کوچه امیر نوری، پلاک9 دیدن نمایند.

 

 

 

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما