اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

خانه ویکتوریا در لندن میزبان “The Other” در 26-23 آوریل 2015

آرت فر THE OTHER


هشتمین آرت فر “The Other” از 23 تا 26 آوریل 2015 در خانه‌ی باشکوه ویکتوریا در قلب بلومزبری برگزار خواهد شد.

به گزارش بخش تجسمی آکادمی هنر، این آرت فر با بهره‌گیری از وسعت فضا، قادر خواهد بود در این دوره مجموعه‌ای از بهترین‌های خود را برای بازدیدکنندگان به نمایش بگذارد.



 “The Other” بزرگ‌ترین آرت فر انگلستان است که همه ساله توجه حدود 13.000 مخاطب شامل خریداران، مجموعه‌داران، خبرنگاران و صاحبان گالری‌ها را به خود جلب می‌کند. هنرمندان طی این چهار روز نه تنها آثار خود را روانه‌ی دنیای هنر معاصر می‌کنند بلکه می‌توانند شخصاً واکنش مخاطبان را ارزیابی کرده و برای بررسی همکاری‌های احتمالی در آینده، با دیگر هنرمندان مشارکت داشته باشند. همان‌طور که گفته شد این آرت فر طیف گسترده‌ای از مخاطبان را دربرمی‌گیرد. فعالان هنری، آژانس‌های تبلیغاتی و طراحان نیز به ویکتوریا هوس کشیده خواهند شد.



هفتمین دوره‌ی این آرت فر در اکتبر سال 2014 میزبان 13.125 بازدیدکننده بود، شرکت‌کنندگانی از 200 گالری و نهادهای گوناگون مانند تیت، بلن جنوبی، مؤسسه سوتبی، روزنفیلد پورسینی، خانه‌ی هنر گازلی، مکعب سفید، کریستی، گالری لیژن و هوزر و ورث، آثار خود را در این دوره به نمایش گذاشتند.

 

 

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما