اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

نمایشگاه عکس های کمتر دیده شده از مرلین مونرو در لندن

 

نمایشگاهی از عکس های کمتر دیده شده مرلین مونرو در گالریLittle Black لندن به نمایش عموم گذاشته شده است. 

 
به گزارش بخش تجسمی آکادمی هنر و به نقل از خبرگزاری دیلی میل این عکس ها را میلتون اچ. گرین و داگلاس کیکرلند از مرلین مونرو گرفته اند. مونرو یکی از جذاب ترین و محبوب ترین شمایل های فرهنگ آمریکا در طول سالیان متمادی به شمار می رود. 

 

گرین یکی از عکاسانی که نمایشگاه آثاری از او را به نمایش گذاشته است در سال 1985 درگذشت و پس از آن میراثش به پسرش جاشوآ رسید. جاشوآ در مورد برگزاری این نمایشگاه به دیلی میل می گوید: "پدرم هرگز قصد برپایی نمایشگاهی برای ارائه این آثار را نداشت. اما من گمان می کنم برپایی این نمایشگاه می تواند برای طرفدارن این بازیگر محبوب هیجان انگیز باشد". 

 

این نمایشگاه قرار است که تا دو هفته دیگر در این گالری برپا باشد. عنوان نمایشگاه نیز از روی یکی از فیلم های مرلین مونرو اقتباس شده است؛ «آقایان موبلووندها را ترجیح می دهند»؛ فیلمی با کارگردانی هاوارد هاکس که از محبوب ترین فیلم های مرلین مونرو نزد منتقدان سینمایی نیز محسوب می شود. 

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما