اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

هفت هنرمند در دور آخر هفتمین دورة «مجیک آف پرشیا»

 

 مجیک آف پرشیارخداد Magic of Persia 2013 که هفتمین دورة خود را برگزار می‌کند، مهرماه به دور نهایی خواهد رسید.


به گزارش بخش تجسمی آکادمی هنر، مجیک آف پرشیا رخدادی سالانه است که با هدف معرفی هنرمندان نوظهور آغاز به کار کرده و امسال هفتمین دوره‌ی خود را پشت سر می گذارد. این دوره آثار منتخبین مجیک، مهرماه، همزمان با هفته‌ی فریز لندن در رویال کالج به نمایش در می‌آید.


در این مجموعه که ساعت 18 روز 23 مهر رونمایی خواهد شد، آثاری از کلودیا پروانه جباری، نگار فرجیانی، آذین فیض آبادی، محمود محرومی، بیژن موسوی، آناهیتا نوروزی و بهنام صدیقی بر دیوارهای رویال کالج می‌روند. یک روز پیش از این نمایش نیز، برنده‌ی آخر توسط دکتر آنتونی دوونی معرفی می‌شود.


این هنرمند برنده‌ی اقامت سه ماهه بنیاد دلفینا خواهد بود و فرصت دارد تا در یک بازه‌ی یکساله با دورین مِند کیوریتور و تئوریسین هنر معاصر همکاری داشته باشد؛ حاصل این کار مشترک به یک نمایش انفرادی در یکی از گالری‌های مطرح لندن منتهی خواهد شد. قضاوت این دوره را فیلیپ آدامز، زیبا اردلان، مت کولیشاو، اریت روگوف و پیام شریفی بر عهده داشته‌اند و آنتونی دوونی نیز به عنوان مدیر گروه ژوری انجام وظیفه کرده است.

 

 

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما