اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

«بر بساطی که بساطی نیست» در گالری اثر

نقاشی های ایمان افسریان

نگارخانة اثر در جدیدترین نمایشگاه خود میزبان مجموعه نقاشی‌های ایمان افسریان با نام «بر بساطی که بساطی نیست» است.

 

به گزارش بخش تجسمی آکادمی هنر، جمعه یکم آذرماه 1392 نمایشگاه نقاشی‌های ایمان افسریان در گالری اثر افتتاح شد و این نمایشگاه تا 29 آذرماه دایر خواهد بود. در مجموعه نمایش داده شده هشت نقاشی رنگ  روغن  که نتیجة سه سال فعالیت خلاقانه هنرمند است با موضوع همیشگی‌اش، فضاهای خالی و اشیایی که مدت‌هاست مورد استفاده قرار نگرفته‌اند، درمعرض دید قرار گرفته است.

 

 

افسریان متولد 1353 در تهران است. آثار او طی نوزده سال گذشته در ایران و بسیاری از کشورهای جهان به نمایش درآمده است. او هم‌چنین از سال 1382 تا کنون مسئولیت مدیریت هنری فصلنامة حرفه-هنرمند را عهده‌دار بوده است.

 

گفتنی است علاقه‌مندان می‌توانند همه روزه به جز شنبه‌ها از ساعات 11 الی 20 (جمعه‌ها 16 تا 20) به محل گالری اثر واقع در خیابان ایرانشهر ، خیابان برفروشان، روبه‌روی خانة هنرمندان، شمارة 16 مراجعه نمایند.

 

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما