اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

نمایشگاه بالاخره هر آغازی فقط ادامه‌ای است در گالری جرجانی

 


نیاز آزادی‌خواه هنرمندی است که طراحی‌های خود را به صورت یک ویدئو کلاژ انیمیشن و با ترکیبی از صداهای مختلف به نمایش می‌گذارد.

 


به گزارش بخش تجسمی آکادمی هنر، این نمایشگاه با نام بالاخره هر آغازی فقط ادامه‌ای است یک کار تجربی با تصاویر و طراحی‌های متحرک و ثابت است که به همراه صداهای مختلف گوش‌نواز و گوش‌خراشی از زندگی تبدیل به یک ویدئو انیمیشن شده است.


وی درباره نمایشگاه خود توضیح می دهد که محیط نمایشگاه با یک سری صدا طراحی شده که بخشی از آن‌ها از پیش تعیین شده هستند و بخشی دیگر با حضور مخاطب تعریف می‌شوند و با موضوع نمایشگاه در ارتباطند. تم اصلی کار کهن‌سالی و سالخوردگی است؛ مقطعی از زندگی که همه ما با آن روبه‌رو خواهیم شد.


این هنرمند همچنین عنوان کرد: کار طراحی‌ها بر عهده من بوده است و سعی داشتم به معنای گسترده‌تری از آن توجه کنم. صداگذاری ویدئو هم کار خواهر دوقلویم نسا آزادی‌خواه است. آماده شدن این ویدئو حدود سه ماه زمان برد و صداهای ضبط شده نیز مرتبط با تصاویر متحرک و ثابت انتخاب شدند.


آزادی‌خواه ادامه داد: انیمیشن رشته تحصیلی من نیست، اما به دلیل علاقه‌ای که به این حوزه دارم 10 سال است که آن را دنبال می‌کنم.


نمایشگاه بالاخره هر آغازی فقط ادامه‌ای است تا 30 تیر از ساعت 16:30 تا 20:30 در گالری جرجانی واقع در خیابان ولیعصر، بالاتر از پارک‌وی، کوچه خیام، شماره 4 دایر است.

 

 

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما