اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

برگزاری بزرگترین نمایشگاه آلمان توسط هنرمندان برای هنرمندان


صد و یازدهمین دوره‌ی یکی از قدیمی‌ترین و بزرگ‌ترین نمایش‌های هنری آلمان به نام «دای گروس» (به معنای بزرگ) از هشتم تا بیست و نهم مارس در موزه‌ی کانسپلست در دوسلدروف برگزار خواهد شد.

به گزارش بخش تجسمی آکادمی هنر وجه تمایز این نمایشگاه این است که توسط خود هنرمندان برگزار می‌شود. برای نمایشگاه سال 2015، هیئت داوران از بین 700 داوطلب، 130 شرکت‌کننده را برگزیده‌اند. به دلیل وجود تنوع قیمت (60.000-100 یورو) این نمایشگاه توانسته است طیف وسیعی از مخاطبان شامل مجموعه‌داران، موزه‌های ملی و بین‌المللی و سایر نهادهای هنری را به خود جلب کند. دای گروس در سال 2014 ، شامل آثار گوناگونی هم‌چون نقاشی، عکس، مجسمه، طراحی گرافیکی و رسانه‌ی نو، پذیرای بیش از 2000 بازدیدکننده از سراسر دنیا بود.


این نمایشگاه همه‌ساله جهت حمایت از هنرمندان جوان، جوایز Kunstpreis der Künstler (Artists' Art Prize) و Förderpreis (Promotion Prize) را به آن‌ها اعطا می‌کند. این جوایز در سال 2015 به فلیکس دروس و دیوید پولمن اختصاص داده شد.

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما