اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

«گذری بر خاطرهها و رنگها» در گالری «آسا»

 

 

 

 

معصومه قرابکلو زارع

نمایشگاه نقاشی­های معصومه قرابکلو زارع با نام «گذری بر خاطره­ها و رنگ­ها» در گالری آسا از زیرمجموعه­های «مجموعه­ی هنری آکادمی هنر» برگزار می­شود.

 

به گزارش روابط عمومی بخش تجسمی آکادمی هنر، این نمایشگاه شامل آخرین نقاشی­های معصومه قرابکلو زارع است که 19 مهرماه افتتاحیه خود را پشت سر خواهد گذاشت. از این هنرمند تا به حال چندین نمایشگاه گروهی در تهران برگزار شده است که میتوان به نمایش آثارش در گالری­های گلستان، مهرین و جشنواره هنرهای تجسمی جوان اشاره داشت.


زارع در مقدمه­ای بر نمایشگاه خود آورده است: «تصاویرکودکی که من در آن زیسته بودم و حالا دگرگون شده در تصرف رنگ و سایه­هایی عاریتی همانند تکه­هایی پیدا شده از پیکر ازلی رویای آغازین زیستن. زیستنی که گویی تنها در خیال عصر ما قابل تفسیر بود؛ در ملغمه­ای از خلق دیگرگون شدهای ازآثار دیگر و اکنون استحاله خاطرات عصری که از آن می­گذریم بی­دریغ ...»

بر اساس این گزارش نمایشگاه «گذری با خاطرهها و رنگها» تا 1 آبانماه ادامه خواهد شد و علاقهمندان برای مشاهده این آثار میتوانند از ساعات 15 الی 19 به محل گالری آسا واقع در خیابان دولت، چهارراه کاوه، ابتدای وارسته، شماره 49، طبقه دوم، واحد 9 مراجعه نمایند. گفتنی است گالری در روزهای سهشنبه و جمعه (23 و 26 مهرماه) تعطیل است.

 

 

 

 

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما