اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

هنرمندی که سیاست‌مداران را به صورت گربه می‌بیند

 

 

آنتونی پگو هنرمند اهل اوکلاهاما و طراح جواهرات، چندی است توجهات بسیاری را در رسانه‌های عمومی آمریکا به خود جلب کرده است. به گزارش بخش تجسمی آکادمی هنر و به نقل از آرت‌نت، پگو اخیراً در طراحی‌های طنزآمیز خود سیاست‌مداران را به شکل گربه کشیده و جملاتی درباره‌ی نام و دستاوردهای این افراد را نیز بدان‌ها افزوده است.

در بین این سیاست‌مداران می‌توان از اندرو کامو فرماندار ایالت نیویورک، که قانون منع اجاره‌ی رحم برای بچه‌دار شدن را بدو نسبت داده می‌دهند، سناتور لاکی شامر و سناتور پارستن جیلی‌براند نام برد. منبع درآمد این هنرمند از ساخت و فروش جواهرات است. پگو مهارت زیادی در به کارگیری خلاقانه‌ی مواد مختلف همچون چوب و سنگ برای ساخت زیورآلات دارد. وی سیاست‌مداران را به طور تصادفی انتخاب کرده و سپس در مورد هر یک از آن‌ها تحقیقاتی انجام داده است. جالب است بدانید که او تمام این طراحی‌ها را با استفاده از نرم‌افزاری در تلفن همراه خود و یک قلم کشیده است. لازم به ذکر است که هنرمند در ابتدا قصدی برای منتشر کردن این طراحی‌ها نداشته است که در ادامه گویا پشیمان شده است! 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما